Make A BooKing

Welcome

Memberi perkhidmatan kepada bakal pengantin di hari bersejarah..

Andaman
Pelaminan
Persalinan
Santapan
Fotografi

Payment Mode

Pelamin, Deco, Pakej & Hantaran
30% upon confirmation
60% one month before event
10% 2 week before event

Please direct all payment either by cash 0r fund transfer to;

MAYBANK
Siti Farah Wahida Mazlan
1560 1187 9299

CIMB Bank
Siti Farah Wahida Mazlan
0731 0000 4902 04

Deposits can be made via Maybank2u or at any bank branches. Please then email us the transaction slip together with your order details for our acknowledgment at jin_sy2000@yahoo.com. Please keep the slip for future reference.

BOOKING CALENDAR

We will up-date your order once it's confirmed. Kindly inform us if your order is not in the list. Even your order not stated here, your booking has been consider confirmed and will be diarized accordingly.

Jelitamu Di Hari Bahagia





Sebarang PerTanyaan.......

Link To Us

BannerFans.com
Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!
Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

KOLEKSI

KOLEKSI

Jana Wang dari Blog anda

Get cash from your website. Sign up as affiliate.
DeNafIra BrIdal. Powered by Blogger.

My Target........Caiyok2...U Are What U Eat

**Slow2 Na...**
Tuesday, 9 December 2008


Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Monday, 8 December 2008
Akma & Ghows
22 Nov 2008
Penaga

Official photographer bagi majlis akma www.indahpandang.com


www.indahpandang.com
www.indahpandang.com





Pakej Lengkap dr andaman, dress,pelamin,hiasan bilik tido hingga ke meja santapan..semuanya boleh di perolehi di Denafira..hubungi kami segera untuk tempahan 2009..Kami menjanjikan yang terbaik untuk kepuasan di hari bersejarah anda
Ym: Jin_sy2000
Farah - 0129596567
Din - 0124745953
JelitaMu Di Hari Bahagia...
Fiza..
3Okt 2008
Penaga
SebeLum
Selepas

Hasni & Mustafar
2 Nov 2008
Perlis
OutDoor Kat tasik Melati
Selepas Ijab&Qabul

Semasa Istiadat


Zaimah 4 Okt 2008
Bkt Mertajam
SebeLum
Selepas

Hasni...
2 ogos 2008
Perlis..
Enggagement


Sebelum

Selepas



Aisha
2 Ogos 2008
Pantai Merdeka
Enggagement

Sebelum
Selepas

Adeh...Lame sungguh Tak menjengah ke blog Usang nie...Tak smPat nAk mengushar2 di sebaBkan Ke 'SebOK'kan...hehe...Lg PUlak Kalu Nak tgOk Pic2 Ada Yang Di Upload Di fP saye...
- Farah -
0129596567

Sunday, 6 July 2008



Fresh Look N Natural Touch





ikhlas
Andaman & Aksesori
Farah
0129596567
YM:Jin_sy2000
http://denafirabeauty.fotopages.com


Saturday, 21 June 2008





Hazreen & Kamal
Alma,Penang
21 Jun 2008


Hazreen ni ku kenali melalui dunia siber ni saje..orangnya sangatlah simple..wpun tak penah jumpa tp bila 1st time jumpa ooo ni la empunya diri...orangnye pemalu..tp jgn dicabar kewibawaannye ye...org kuat petronas ni..hehehe

Ok untuk hazreen & kamal tahniah dari kami Denafira Beauty..Selamat menempuh Alam baru..Setiap dugaan dalam kehidupan anda adalah lumrah alam rumah tangga..

Bulan Julai nanti makan nasi minyak plak..hehe..Congrates Ye..


ikhlas

Andaman & Aksesori
Farah
0129596567
YM:Jin_sy2000

Saturday, 14 June 2008





Andaman & Aksesori
Farah 0129596567
Ym : Jin_sy2000
http://denafirabeauty.fotopages.com/
Thursday, 12 June 2008

Sekeping Je tau..........Ni Pon Ikhsan Dari K.Imah Ngan Asben Tnjg KArang Mari...



Andaman & Aksesori
Farah 0129596567
Ym : Jin_sy2000
http://denafirabeauty.fotopages.com


Monday, 9 June 2008










Majlis Menyambut Menantu...

Shely & muzamil
7 jun 2008
tanjung karang

CAHAYA CINTA

Dia telah telah menentukannya
Kita bertemu dan bercinta
Inilah oh takdirnya
Bukan kerana harta
Inilah citra cahaya cinta
Pintu hatiku telah kau buka
Tak mampu ku menafikannya
Kejujuran diberi
Kasih datang terhenti
Ini bahagia yang ku cari
Sayangi daku
Peluklah daku
Janji dengan ku
Semai cinta nan satu
Tuhan menguji
Takkan berhenti
Hanya ku pinta
Sama setia menjaga
Hingga ke alam syurga

Andaman & Aksesori
Farah 0129596567
Ym : Jin_sy2000
Monday, 2 June 2008
Kehidupan adalah anugerah utama illahi. anugerah kehidupan memberi gambaran kebesarannya buat kita manusia, yang wajib kita syukuri dan hargai. internet adalah kemudahan buat semua umat sejagat. sentiasalah kita beringat, apa yang kita lakukan, akan dipertanggung jawabkan pada kemudian hari. gunakan sebaik-baiknya kurnia Allah swt kepada kita. Halalkan kegunaan akal,hati dan lidah pada perkara yang bakal membawa kecemerlangan diri kita dunia dan akhirat. kita hidup hanya sekali. Sekali 'pergi' tak kan kembali. buat baik berpada-pada, dan buat jahat JANGAN sekali-kali. Semua ini adalah sekadar nasihat untuk meningkatkan nilai diri. bermatlamatkan penyatuan ummah dengan ciri-ciri kemurnian budi dan budaya. Walaupun kecanggihan dan teknologi makin hari makin maju, namun kita akan terus kekal dengan membawa akhlak dan jati diri insani yang disegani setiap orang.kerana dari situ la kita kan sedar dan kembali muhasabah diri.Tak Semua yang kita ingini dan hajatkan itu akan termakbul andainya ianya tidak direstui Illahi..Mungkin hari ini kita berada di puncak..namun jangan la lupa dan alpa kerana hidup ini ibarat putaran roda..tak selamanya kita di mercu..tiba dan waktunya kita mungkin tersungkur dek kealpaan dan keangkuhan diri serta ketamakan diri yang dikuasai hawa nafsu..Ingatlah setiap apa jua perbuatan kita hendaklah dekat denganNYa..maka dengan Izinnya insyaallah kita akan diredhai dan sentiasa dipermudahkan.Walaupun kita di duga dengan pelbagai anasir yang cuba jatuhkan kita.Sedarilah ianya dugaan dalam mematang diri kita serta untuk kita insafi yang kita ni harus Ingat akan kebesarannya.Maha suci Agungnya ciptaanmu Ya allah..kerana mu ku berada di sini menghadapi segala rintangan dalam meneruskan kehidupan demi sesuap nasi serta rezeki yang halal untuk anak serta keluarga tercinta.Janganla kita menganiaya orang,Nescaya satu hari nanti hidup anda tidak akan tenteram...NAuzubillah...
Saturday, 31 May 2008



Majlis Persandingan
Shely & Muzamil
31 Mei 2008
Alor Star..........

Betapaku cinta padamu
Katakanlah kau cinta padaku
Sematkanlahku dihatimu
Walau dimana berada
Ingatku dalam doamu
Hiasilah hatiDengan cinta suci
Selamanya
Gemerlapan jiwa
Semikanlah cinta
Semoga kau dan akuAkhirnya bersama
Aku kan menunggu
Walaupun seribuTahun lagi
Andaman & Aksesori
Farah:-Denafira Beauty
0129596567
Ym :- Jin_sy2000
Wednesday, 28 May 2008











25 Mei ....

Majlis Berlangsung dalam keriuhan sanak saudara dan jiran tetangga datang meraikan majlis puteri bongsu..semoga cepat2 naik pelamin.. jauh rombongan datang meminang.dari n9 ke utara pulau pinang..



Andaman dan Aksesori

Farah 0129596567
YM : Jin_sy2000













Meh Isi ForM TemPAhan

Name:
No.Hp
Email
Tarikh Majlis
Lokasi Majlis
Pilihan Pakej PAKEJ MULANYA CINTA
PAKEJ SUTRAMAYA
PAKEJ CINTAMU
PAKEJ DESTINASI CINTA
PAKEJ CAHAYA CINTA
PAKEJ DEBARAN CINTA
PAKEJ PADA CINTANYA
PAKEJ BERTUNANG ANGGUN
PAKEJ BERTUNANG PESONA
PAKEJ BERTUNANG JELITA
PAKEJ AKAD NIKAH

Cadangan untuk penambahbaikan servis kami
Lain-lain Pertanyaan

Get your own free form like this one.

Follower

About Me

My Photo
MamaFifiFayyadhDhiya
Whatsapp/Telegram 011-24249370 Yang Terbaik Untuk Anda...
View my complete profile

Khidmat Sewaan

Make up 1 kali
Sepasang baju bersanding Lace + aksesori (L&W)
Sepasang baju bersanding Songket +aksesori(L&W)
Sepasang baju Nikah
Sepasang baju Persalinan
Sampin,Tanjak,Rantai dan Keris
Veil dan Crown Layah dan Crown
Satu set Pelamin dan Hiasan Kerusi Pengantin
Kerusi Cleopatra
Sewa Back Drop bilik
Sewa cadar Pengantin
Fotografi 1 roll
Bunga Tangan
Payung Pengantin
Kipas dan Alas Tangan
Alas Nikah
Pintu Gerbang dan Hiasan

Price maKe up

Senarai Harga Make Up...
Make up tunang : Rm100
Make up akad nikah : Rm 120
Make up bersanding : Rm 150
Make up Dinner : Rm 80.00

Servis make up dirumah ia akn ditambah harganya mengikut kawasan.....

Sekitar Pulau Pinang

Kepala batas area Spu tambahan Rm50
Bukit MerTajam,Bukit Tengah area Spt tambahan Rm80
Nibong tebal, Bukit TamBun ditambah Rm100
G'Town area Barat DaYa TimUr laut Rm150

Luar dari Pulau Pinang

NeGeri KedaH
Kawasan Alor Setar ~ ditambah Rm 200
Kawasan Pokok Sena,Kuala Nerang,Jitra,Pendang ~ ditambah Rm 250
Kawasan Gurun,Yan,Sik Baling ~Ditambah Rm 250

Negeri Perlis (Kangar,Kuala Perlis,Arau & sekitarnya) ~ ditambah Rm 300

Maybank2U

Maybank2U
156011879299 (SITI FARAH WAHIDA MAZLAN)

CIMB Clicks

CIMB Clicks
07310000490204 (SITI FARAH WAHIDA MAZLAN)

Find Me On Facebook

Denafira's Fan Box

FEEDJIT Live Traffic Feed